“Technologisch hoogopgeleide consultants zijn ons handelsmerk. Maar kennis en technologie alleen volstaat daarvoor niet. Onze consultants moeten ook de bredere bedrijfscontext van onze klanten begrijpen. Ze moeten het bredere plaatje, waarin het project past, kunnen duiden.” (HR Square 5, pagina 18)In juni 2003 benadrukte Lucia Van de Ginste, HR-manager bij wat toen nog Inno.com heette, hoe belangrijk het was voor de onderneming dat consultants op managementniveau konden praten bij de klanten. Dat, zo klonk het toen, ligt aan de basis van het succes van de organisatie. En dus richtte de onderneming, in samenwerking met de Universiteit Antwerpen Management School (vandaag AMS) een eigen mini-MBA op, een opleidingstraject op maat, met zowel docenten uit de eigen rangen als docenten van de universiteit. Het doel was om Inno.com-medewerkers te prikkelen door hen te laten kennismaken met algemeen management, strategisch denken, financiële basisconcepten, veranderingsmanagement, logistiek en zelfs personeelsbeleid. Mini-MBA wordt Master “Dit is...