Toen Chris Van Doorslaer 17 jaar geleden aan het roer kwam van Cartamundi, was het bedrijf verlieslatend en daalde de omzet jaar na jaar. Een zinkend schip, meenden velen. Van Doorslaer slaagde er echter in het bedrijf opnieuw te doen groeien. Zo kende de onderneming dit jaar een uitzonderlijke groei van 28%, waarvan de helft gerealiseerd door interne groei en de andere helft door externe groei of overnames.Vandaag boekt Cartamundi een omzet van 190 miljoen euro. Wereldwijd telt de producent en verkoper van kaarten 1450 werknemers, verspreid over tien fabrieken in België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Polen, Frankrijk, de Verenigde Staten, Brazilië, Mexico, India en Japan, en veertien verkoopkantoren, in Frankrijk, Spanje, Zweden, Zwitserland, Turkije, Hongarije, Oostenrijk, VS, Brazilië, Duitsland, Indië, Italië en Singapore. Het hoofdkantoor is gevestigd in Turnhout. Jaarlijks produceert het 400 miljoen kaarten of meer dan een miljoen per dag.‘Sharing the magic of playing together’ of mensen...