“Pre-corona hadden we binnen de bank al een e-learningaanbod ontwikkeld, waarbij medewerkers op eigen tempo een opleiding konden volgen en afronden. Zeker voor een aantal wettelijk verplichte opleidingen, zoals we die wel meer hebben binnen onze sector, hadden we die uitgebouwd. Daarnaast was er ook een erg breed ontwikkelaanbod, gaande van klassieke formules tot erg interactieve opleidingen, zoals bijvoorbeeld wandelcoaching. Dat zijn formules die fysiek plaatsvinden, niet noodzakelijk in een klas, maar wel in groep”, zegt Tom Jonkers, die bij Argenta verantwoordelijk is voor rekrutering en leren en ontwikkelen. “Begin 2020 – met een lancering op Valentijn – hebben we ons aanbod uitgebreid met GoodHabitz, wat weleens ‘het Netflix van leren’ wordt genoemd”, vervolgt Jonkers. “Daar vinden medewerkers een catalogus aan opleidingen rond soft skills, maar ook rond een heel aantal algemene vaardigheden. Medewerkers kunnen die op verschillende manieren volgen: een online presentatie, een quiz, een podcast… Iedereen kiest...