Zomer 2018 lanceerde Puratos ‘Grow Your magic’, een wereldwijde interne campagne ommedewerkers te stimuleren hun ‘magie’ of talenten te ontdekken en verder te ontwikkelen omzo verder te groeien in hun carrière. “Het gamma aan HR-processen om onze medewerkers teondersteunen in hun loopbaanaspiraties en ontwikkeling was niet echt gekend. Medewerkerslegden niet de link tussen de verschillende HR-processen zoals de jaarlijkse performanceevaluatie, de halfjaarlijkse functioneringsgesprekken en het competence assessment, en hungroei- en ontwikkelingsmogelijkheden. Ook onze people managers benadrukten desamenhang te weinig, waardoor het uitvoeren van deze processen te vaak leek op het afvinkenvan een lijstje”, zegt Katrien D’haeseleer, Group Head of Talent Management bij Puratos.De Belgische groep biedt een breed assortiment aan innovatieve producten, ingrediënten enoplossingen voor bakkers, patissiers en chocolatiers aan. Het familiebedrijf heeft filialen inmeer dan 70 landen wereldwijd en telt meer dan 9100 medewerkers.Puratos magieDe ‘Grow Your Magic’ – campagne heeft drie doelstellingen. Een eerste is medewerkersondersteunen in hun...