Hans De Rore (42) werkt sinds 1999 voor VUM Media. Hij stond aan de wieg van de opstart van de VUM-regie en werd in 2001 algemeen directeur van Jobat. Sedert 2002 was hij commercieel directeur advertentiemarkten VUM.
De Rore studeerde Germaanse filologie (KU Leuven) en startte zijn carrière bij Henkel Belgium waar hij diverse verkoops- en marketingfuncties bekleedde. In 1993 stapte hij over naar Douwe Egberts Belgium waar hij binnen de coffee retail division verantwoordelijk was voor de national account en het field sales management.
Geert Serneels (40) kwam een jaar geleden in dienst van Jobat als sales director. Voordien was hij gedurende twee jaar werkzaam bij Ogilvy International Communications als academy leader sales. Als senior consultant en trainer begeleidde Serneels heel wat nationale en internationale organisaties op sales- en managementvlak. Met het Ogilvy IC-team won hij trouwens als projectleider de HR Development Award 2005 voor het project Big Smile van Carrefour.
Ruime ervaring in de media en reclamesector deed Geert Serneels op bij Sanoma-magazines, waar hij onder meer de bladen TV-Gids en TV-Express op de advertentiemarkt moest plaatsen.