Vraag blijft of het wel verstandig is een baan onder zijn opleidingsniveau aan te nemen. De mediadirecteur stipt aan dat het hoe dan ook belangrijk is ergens binnen te geraken. Dan moeten er wel mogelijkheden zijn om aan een klim te beginnen. Een baan ver onder het opleidingsniveau is sowieso niet zo raadzaam.
Bron: P&O Actueel, Memory Magazine