Ondersteuning van uw medewerkers
De invoering van deze nieuwe technologie vraagt om ondersteuning en het geven van richting aan de gebruikers ervan. Met de performance support oplossingen van LearningGuide Solutions maakt u de vertaalslag van de door u gekozen scenario’s naar bijbehorende werkwijzen en taken voor uw medewerkers. Zij krijgen zo de benodigde kennis op het moment dat deze moet worden toegepast. Dat geeft zelfvertrouwen, vermindert fouten en verhoogt de efficiency en productiviteit van uw medewerkers. Op deze manier kunnen zij zich snel aanpassen aan welke verandering in de werkomgeving dan ook. Uw organisatie is dus beter voorbereid op Het Nieuwe Werken.
U hebt de zekerheid dat medewerkers met de benodigde kennis voor nu en in de toekomst zijn uitgerust, zonder dat zij daarvoor een uitgebreide training of opleiding moeten volgen. Dat bespaart tijd, ontlast de helpdesk en bespaart zo veel directe en verborgen kosten.
Het Nieuwe Werken Suite 2010
Om uw medewerkers tijd-en plaatsonafhankelijk effectief te laten samenwerken, te communiceren en nieuwe kennis te laten opdoen is de HNW Suite 2010 samengesteld.
Dit LearningGuide package is bij uitstek geschikt voor organisaties die Het Nieuwe Werken in de praktijk toepassen en bevat de volgende onderdelen:
LearningGuide voor Microsoft Office 2010
LearningGuide voor Microsoft Sharepoint 2010
LearningGuide voor Lync 2010
Vijf veelgebruikte scenario’s die uw medewerkers snel leren omgaan met nieuwe werkwijzen en taken. Scenario’s zijn voorbeelden die de inzet van nieuwe technologie op een eenvoudige manier verduidelijken tijdens de implementatie van Het Nieuwe Werken.
Scenario’s
Het Nieuwe Werken is in de praktijk voor elke organisatie anders. Met haar scenario’s voor het MKB biedt Microsoft duidelijke voorbeelden voor de inzet van technologie bij de implementatie van Het Nieuwe Werken. Op basis van een gekozen scenario kan de inzet van de benodigde technologie worden bepaald en kan het scenario worden geimplementeerd tot een werkstroom met taken en instructies (business practices). Hierdoor wordt het bijvoorbeeld mogelijk om altijd overal te kunnen werken, om online te vergaderen en om op eenvoudige wijze kennis met elkaar te delen, kortom: efficiënt en effectief te werken!