Help uw gebruikers op weg bij Het Nieuwe Werken

Telewerk
Het Nieuwe Werken impliceert dan ook een mate van individualiteit, vrijheid en verantwoordelijkheid die het nodig maken om medewerkers op andere manieren te ondersteunen bij hun werk dan middels de traditionele methoden voor opleiding en support. Klassikale training, e-learning of de inzet van helpdesk zijn niet meer voldoende. De meeste vragen ontstaan nl. op het moment dat kennis daadwerkelijk moet worden toegepast, en met het Het Nieuwe Werken kan dat elk moment van de dag zijn!

Ondersteuning van uw medewerkers
De invoering van deze nieuwe technologie vraagt om ondersteuning en het geven van richting aan de gebruikers ervan. Met de performance support oplossingen van LearningGuide Solutions maakt u de vertaalslag van de door u gekozen scenario’s naar bijbehorende werkwijzen en taken voor uw medewerkers. Zij krijgen zo de benodigde kennis op het moment dat deze moet worden toegepast. Dat geeft zelfvertrouwen, vermindert fouten en verhoogt de efficiency en productiviteit van uw medewerkers. Op deze manier kunnen zij zich snel aanpassen aan welke verandering in de werkomgeving dan ook. Uw organisatie is dus beter voorbereid op Het Nieuwe Werken.
U hebt de zekerheid dat medewerkers met de benodigde kennis voor nu en in de toekomst zijn uitgerust, zonder dat zij daarvoor een uitgebreide training of opleiding moeten volgen. Dat bespaart tijd, ontlast de helpdesk en bespaart zo veel directe en verborgen kosten.

Het Nieuwe Werken Suite 2010
Om uw medewerkers tijd-en plaatsonafhankelijk effectief te laten samenwerken, te communiceren en nieuwe kennis te laten opdoen is de HNW Suite 2010 samengesteld.
Dit LearningGuide package is bij uitstek geschikt voor organisaties die Het Nieuwe Werken in de praktijk toepassen en bevat de volgende onderdelen:

LearningGuide voor Microsoft Office 2010
LearningGuide voor Microsoft Sharepoint 2010
LearningGuide voor Lync 2010
Vijf veelgebruikte scenario’s die uw medewerkers snel leren omgaan met nieuwe werkwijzen en taken. Scenario’s zijn voorbeelden die de inzet van nieuwe technologie op een eenvoudige manier verduidelijken tijdens de implementatie van Het Nieuwe Werken.

Scenario’s
Het Nieuwe Werken is in de praktijk voor elke organisatie anders. Met haar scenario’s voor het MKB biedt Microsoft duidelijke voorbeelden voor de inzet van technologie bij de implementatie van Het Nieuwe Werken. Op basis van een gekozen scenario kan de inzet van de benodigde technologie worden bepaald en kan het scenario worden geimplementeerd tot een werkstroom met taken en instructies (business practices). Hierdoor wordt het bijvoorbeeld mogelijk om altijd overal te kunnen werken, om online te vergaderen en om op eenvoudige wijze kennis met elkaar te delen, kortom: efficiënt en effectief te werken!

Talent Acquisition Specialist

UZ Brussel

Payroll Advisor Corporate

Acerta

Recruiter

Gemeente Puurs-Sint-Amands

Trainer loopbaan- en leiderschapsontwikkeling

Universiteit Antwerpen

HR officer selectie

Universiteit Antwerpen

Aanmelden

Als lid van HR Square hebt u ook de mogelijkheid de digitale versie alsook de archieven van het tijdschrift te raadplegen via onze website.

Ben jij klaar om helemaal mee te zijn in de wereld van HR? HR Square Nieuwsbrief brengt je tweewekelijks een overzicht van de belangrijkste feiten, trends en gebeurtenissen in HR-land.

Bovendien krijg je een handige lijst van must-attend HR-events, zodat je niets hoeft te missen.

Gratis in je mailbox. Het enige wat je hoeft te doen is je registreren!