De competitie beloont internationaal de sterkste campagnes voor kranten van het afgelopen
jaar. De prijzen werden uitgereikt op het wereldcongres van de INMA in Vancouver, Canada.
Jobat was de winnaar in de categorie “in – newspaper promotion” met de campagne “Jobat werkt”. In die campagne werden grote merken als Apple, Audi, Brother, Coca-Cola, Douwe Egberts en Samsonite verbonden met Jobat. Andere finalisten in deze categorie waren Daily Camera (VS), Cape Argus (Zuid-Afrika) en The Spokesman-Review (VS). De campagne is een creatie van het reclamebureau Duval Guillaume Antwerp.
jaar. De prijzen werden uitgereikt op het wereldcongres van de INMA in Vancouver, Canada.
Jobat was de winnaar in de categorie “in – newspaper promotion” met de campagne “Jobat werkt”. In die campagne werden grote merken als Apple, Audi, Brother, Coca-Cola, Douwe Egberts en Samsonite verbonden met Jobat. Andere finalisten in deze categorie waren Daily Camera (VS), Cape Argus (Zuid-Afrika) en The Spokesman-Review (VS). De campagne is een creatie van het reclamebureau Duval Guillaume Antwerp.