Voordat David Leigh bij SHL in dienst trad, werkte hij bij Steria, een pan-Europese IT and business process outsourcingonderneming, waar hij Group BPO Director en lid van de Executive Raad van Bestuur was. Daarvoor werkte Leigh als Group Business Development and Commercial Director bij Xansa plc, als Senior Vice-President bij ipValue Management Inc, een bedrijf in handen van Goldman Sachs en General Atlantic Partners. Hij deed ook ervaring op als consultant bij McKinsey & Company.
De nieuwe CEO becommentarieert: “Ik kwam vorig jaar bij SHL om mee te werken aan de mondiale expansieplannen en dat is nog altijd ons grootste aandachtspunt. We willen assessment-instrumenten aanbieden die onze klanten in staat stellen om op het juiste moment en de juiste plaats over de juiste medewerkers te beschikken. In het afgelopen jaar heeft SHL meer dan twee miljoen assessments online geleverd. Dit is vandaag – overal ter wereld – even belangrijk als op eender welk ander moment in de economische cyclus.”
De nieuwe CEO becommentarieert: “Ik kwam vorig jaar bij SHL om mee te werken aan de mondiale expansieplannen en dat is nog altijd ons grootste aandachtspunt. We willen assessment-instrumenten aanbieden die onze klanten in staat stellen om op het juiste moment en de juiste plaats over de juiste medewerkers te beschikken. In het afgelopen jaar heeft SHL meer dan twee miljoen assessments online geleverd. Dit is vandaag – overal ter wereld – even belangrijk als op eender welk ander moment in de economische cyclus.”