Xerox Corporation lanceert met ‘eXpress Yourself’ een nieuwe pan-Europese portaalsite rond Human Resources (HR) die tot doel heeft zijn concessiehouders in staat te stellen hun human-resourcesbeheer te optimaliseren en zo hun activiteiten uit te breiden. Het distributiekanaal van de concessiehouders heeft vandaag een aandeel van 50% in de inkomsten die de Xerox-toestellen in Europa genereren. De nieuwe portaalsite is reeds operationeel in België.
De portaalsite geeft de Xerox-managers die verantwoordelijk zijn voor de distributiekanalen en de 600 concessiehouders in 17 verschillende landen de mogelijkheid samen te werken en middelen en kennis te delen, vooral op het vlak van werving en selectie.
Het programma bestrijkt zes grote thema’s die betrekking hebben op de vragen hoe te communiceren met de arbeidsmarkt, met welke boodschappen en hoe de beste kandidaturen te vinden en ze op korte termijn af te handelen? Het programma helpt de concessiehouders ook de kandidaten te selecteren, nieuwe medewerkers snel te integreren en een Europese groepsgeest te creëren bij hun personeel. “De portaalsite is een efficiënt werktuig om de persoonlijke bekwaamheden van de medewerkers te ontwikkelen en diegenen te behouden die succesvol zijn”, staat verder in de persmededeling te lezen.
De portaalsite is toegankelijk voor kandidaat-werknemers, de managers en de werknemers van de concessiehouders. Aan de realisatie ervan werkten mee: ViewOnTV voor de on-line-weergave van de videofilm en de ontwikkeling van de portaalsite zelf, Job Partners voor de software Active Recruiter die de informatiestroom tussen de kandidaten en de rekruteringsverantwoordelijken bij de concessiehouders automatiseert en Cubiks dat opleidingen levert en on line aangepaste PaPi-tests uitvoert.
De portaalsite geeft de Xerox-managers die verantwoordelijk zijn voor de distributiekanalen en de 600 concessiehouders in 17 verschillende landen de mogelijkheid samen te werken en middelen en kennis te delen, vooral op het vlak van werving en selectie.
Het programma bestrijkt zes grote thema’s die betrekking hebben op de vragen hoe te communiceren met de arbeidsmarkt, met welke boodschappen en hoe de beste kandidaturen te vinden en ze op korte termijn af te handelen? Het programma helpt de concessiehouders ook de kandidaten te selecteren, nieuwe medewerkers snel te integreren en een Europese groepsgeest te creëren bij hun personeel. “De portaalsite is een efficiënt werktuig om de persoonlijke bekwaamheden van de medewerkers te ontwikkelen en diegenen te behouden die succesvol zijn”, staat verder in de persmededeling te lezen.
De portaalsite is toegankelijk voor kandidaat-werknemers, de managers en de werknemers van de concessiehouders. Aan de realisatie ervan werkten mee: ViewOnTV voor de on-line-weergave van de videofilm en de ontwikkeling van de portaalsite zelf, Job Partners voor de software Active Recruiter die de informatiestroom tussen de kandidaten en de rekruteringsverantwoordelijken bij de concessiehouders automatiseert en Cubiks dat opleidingen levert en on line aangepaste PaPi-tests uitvoert.