Forward is het resultaat van een grondige marktstudie en bevraging van de doelgroep. “Meer dan vijftig interviews en talrijke panelgesprekken gingen aan Forward vooraf. De analysefase is voorbij. Nu starten we met een blad dat ten dienste staat van de ondernemers “, aldus Tony Vandeputte, gedelegeerd bestuurder van het VBO.
Nog meer dan het vroegere Bulletin richt Forward zich tot de beslissers in het Belgische bedrijfsleven. Via relevante informatie en duiding van actuele tendensen op Belgisch, Europees en internationaal niveau biedt Forward een breed perspectief in ondernemen. Getuigenissen van CEO’s krijgen een belangrijke plaats in dit blad.
Het nieuwe magazine heeft een startoplage van 20.000 exemplaren en wordt verstuurd naar de leden van het VBO en naar betalende abonnees.
Forward kadert volledig in de communicatiestrategie van het VBO. “Met dit magazine willen we een permanent informatiekanaal openen naar decision makers in het bedrijfsleven”, stipt VBO-communicatiedirecteur Didier Malherbe aan.
Nog meer dan het vroegere Bulletin richt Forward zich tot de beslissers in het Belgische bedrijfsleven. Via relevante informatie en duiding van actuele tendensen op Belgisch, Europees en internationaal niveau biedt Forward een breed perspectief in ondernemen. Getuigenissen van CEO’s krijgen een belangrijke plaats in dit blad.
Het nieuwe magazine heeft een startoplage van 20.000 exemplaren en wordt verstuurd naar de leden van het VBO en naar betalende abonnees.
Forward kadert volledig in de communicatiestrategie van het VBO. “Met dit magazine willen we een permanent informatiekanaal openen naar decision makers in het bedrijfsleven”, stipt VBO-communicatiedirecteur Didier Malherbe aan.