De ‘Job Tasting Tour’ van Carrefour België moet het bedrijf helpen om bijna 250 profielen aan te trekken. Potentiële medewerkers krijgen een interactieve en informatieve sollicitatie-ervaring in zeventien winkels van de supermarktketen.
“We zijn momenteel op zoek naar heel wat nieuwe collega’s om onze winkelteams te versterken”, zegt Tristan De Wree, Manager Recruitment & Internal Mobility bij Carrefour België. “Met de Job Tasting Days maken we van een traditioneel sollicitatiegesprek een aangename gelegenheid, waarbij de kandidaten zich kunnen onderdompelen in de werkomgeving van Carrefour.”
Bedrijfscultuur en toekomstige collega’s
Carrefour is in deze krappe arbeidsmarkt actief op zoek naar medewerkers voor haar winkels in heel België. De supermarktketen heeft dan ook vacatures voor een brede waaier aan functies, gaande van receptie, verkoop in de versafdeling of in de bakkerij, winkelorganisatie, over bevoorrading en voorraadbeheer, klantenadvies, tot assistent- en managementfuncties.
Met de Job Tasting Days wil Carrefour potentiële kandidaten naar eigen zeggen “een interactieve en informatieve sollicitatie-ervaring” bieden. Het doel is de sollicitanten niet alleen de verschillende vacatures ontdekken, maar ze ook vertrouwd te maken met de bedrijfscultuur en de activiteiten van Carrefour. Kandidaten kunnen in zeventien winkels informeel kennismaken met hun toekomstige collega’s, al hun vragen stellen en proeven van de meest kenmerkende producten van het merk Carrefour.
LEES MEER OP HRSQUARE.BE